Etsimme palkanlaskijaa

Nykyinen työntekijämme on jäämässä eläkkeelle ja siksi etsimme nyt organisaatioomme aloitteikasta ja yhteistyökykyistä henkilöä, joka viihtyy asiakaspalvelutehtävissä ja haluaa kehittyä työssään.

Palkanlaskija on yhdessä toisen palkanlaskijan kanssa vastuussa kunnan työntekijöiden palkanlaskennasta ja vastaa kysymyksiin virka- ja työehtosopimuksista ja palkkajärjestelmän käytöstä. Tarjoamme kiinnostavia ja haastavia työtehtäviä myönteisessä työskentelyilmapiirissä. Käytämme nykyaikaisia työvälineitä (Unit 4 BW) ja toimimme raikkaissa tiloissa.

Jos olet merkonomi tai sinulla on muu sopiva toisen asteen koulutus, saatat olla etsimämme henkilö. Kunnan kielisäännön mukaan tehtävään vaaditaan ruotsin kielen hyvä suullinen ja kirjallinen taito ja suomen kielen hyvä suullinen taito.

Työtehtävien menestyksekkääseen hoitamiseen vaaditaan hyvää numerotajua, huolellisuutta ja halukkuutta oppia uusia asioita.

Palkkaus määräytyy kunnallisen virkaehtosopimuksen mukaan. Työ alkaa elokuussa. Työsuhde alkaa 4 kuukauden koeajalla. Toimeen valitun tulee toimittaa hyväksyttävä todistus terveydentilastaan.

Hakemus toimitetaan viimeistään 8.6.2018 klo 15.00 mennessä osoitteeseen Pedersören kunta, talousosasto, Skrufvilankatu 2, 68910 Pännäinen.

Lisätietoja antaa Birgitta Kåll, puh.785 0115 (birgitta.kall@pedersore.fi)