Etsimme kanslistia

Etsimme

kanslistia kunnan puhelinvaihteeseen

Työtehtäviin kuuluvat mm. kunnan puhelinvaihdetoiminnot, asiakirjojen rekisteröinti ja arkistointi sekä kunnan saapuvan ja lähtevän postin käsittely.

Tehtävässä menestyminen edellyttää:

  • merkonomin tutkintoa tai muuta sopivaa koulutusta
  • palvelualttiutta ja asiakasmielisyyttä
  • ruotsin kielen hyvää suullista ja kirjallista taitoa sekä suomen kielen hyvää suullista taitoa
  • yhteistyöhalukkuutta ja oma-aloitteisuutta
  • paineensietokykyä

Englannin kielen taito sekä tietokoneen käyttötaidot katsotaan ansioiksi. Palkka määräytyy KVTES:n mukaan. Työsopimussuhteisessa toimessa noudatetaan kolmen kuukauden koeaikaa ja työ alkaa lokakuun 2017 alussa. Toimeen valitun tulee ennen työn alkamista toimittaa hyväksyttävä todistus terveydentilastaan.

Hakemus ja CV toimitetaan osoitteeseen Pedersören kunta, PL 1, 68911 Pännäinen, viimeistään 11. elokuuta 2017 ennen klo 15.00.

Lisätietoja antaa kanslisti Helena Torp, puh. 785 0111, tai 7.8.2017 alkaen kansliasihteeri Carina Wärn, puh. 785 0103.

Pedersöressä 28.7.2017
Kunnanhallitus